Tenta-ångesten

Nu har den kommit! Något jag undrat hur det har känts... Den omtalade TENTA-ångesten!

Imorgon har jag första tentan på högskolan. Alltså MÅSTE jag plugga stenhårt idag och jag MÅSTE förstå vad jag pluggar. Det är det värsta...

Har dessutom en katt till salu för 20kr eller högstbjudande. Han är en katt som är vild på nätterna, välte dina grejer, hittar sin gamla mat för att frossa sen spy han mjauar hela nätterna och gnager på dörren in till sovrummet.

Och så har jag drömt mardrömmar; jag och mina jävla drömmar, ursäkta språket men hatar dem!

Drömde precis innan jag vaknade att Andreas tog strypgrepp på mig! I över 1 minut... Va fan handlar det om?!

Och i samma dröm hoppar katten ut ifrån balkongen 


Braaa, detta bådar gott...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR