Vad hände med no 'poo?

Under två-tre veckor har jag låtit huden vara (sen jag började med medicinen)

Har knappt tvättat ansiktet alls faktiskt, huden har blivit jätte känslig efter jag började med tabletterna (och jätte mycket finnar). Har läst att kroppen reagerar på medicinen och man får då mycket finnar i början, väldigt omotiverade, men vad ska man göra?

Sätter allt hopp till medicinen nu och hoppas att finnarna försvinner, de gör väldigt ont och eftersom huden är så känslig nu blir den väldigt lätt öm i ansiktet :/

No 'poo ligger på hyllan ett tag, också på grund av att jag har en lat-period, har inte orkar kuckelimucka ihop fler produkter och min rengöringsprodukt behöver modifieras!

Så... Jag har faktiskt syndat och för första gången på över ett halvt år köpt produkter!

Jag har köpt en Hudvårdsserie med 100% ekologisk aloe Vera och aloe Vera juice för att dricka, får se om det kan underlätta min stackars hy!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR