Drömklänningen


Ja, ni får tyvärr bara små suddiga bilder på min drömklänning som jag idag fick hem. Även slöja, tiara och diadem är inhandlade.

De suddiga bilderna beror på att jag och Andreas bestämt att han inte kommer få se klänningen förrän dagen D. Men tiaran är den del han faktiskt ha fått se, och den är verkligen vacker.

Jag väljer att berätta lite om klänningen istället. Till att börja med så är den av märket Lilly och ligger 8000 kronor över vår utsatta budget för klänning.... Det var egentligen inte meningen att jag skulle köpa min klänning där utan beställa från USA, men vad gör man när man blivit lite smått kär?

Klänningen är som jag ser det, en ganska enkel klänning men som ändå är otroligt genomtänkt och med rätt detaljer, detaljer som framhäver och ändå gör klänningen till det extra. En sommardröm, ballerina-prinsessa- klänning! Och ett perfekt långt släp!

Tillsammans med den vackra, knäväck-långa slöjan med otroligt vackra detaljer och gnistandre tiaran så ser jag ut som aldrig förr. Men fortfarande mig själv!

Det är så lätt att vara inställd på att det ska vara så stort, vräkigt och nästan vulgärt när det gäller bröllopsklänning och då glömma sig själv. Vad du trivs i, ser bra ut i och vad som framhäver DIG inte gömmer dig!

Vi alla var överens om att klänningen var som gjord till mig även om jag var förvånad att det var just en sån klänning jag skulle vilja ha...

Nu ska den bara sys in och läggas upp.

Det är spännande!



Klänningen ser ut att vara fin även om man ser den suddig, Tiaran var verkligen fin :) söt du var i den.

Svar: Tack! :D det ska bli jätte roligt! Det kommer bättre bilder efter bröllopet kan jag lova! Kram
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR