Överraskad

Så är överraskningsfesten för mig över :)

Gu' va trevligt och överraskad blev jag!!!

Först åt vi mat hos svärisarna, Andreas berättade att jag skulle ta med oömma kläder, smink och finkläder. Sagt och gjort. När vi ätit klart och suttit och pratat (löst korsord) och haft trevligt så var det plötsligt dags för mig att byta om till finkläderna och sminka mig.

Sedan var det dags att åka. Ögonbindel åkte på och en lååång tur med bilen i alla håll och cirklar blev av.

När bilen väl stannade efter många om och men så blev jag ledd uppför trappor. Två våningar för att vara exakt. Det ringdes på ringklockan och vi inväntade att dörren skulle öppnas.

När dörren öppnas möts jag av röklukt och värme, OCH födelsedagssång. När ögonbindeln åkte av så ser jag att där står alla vänner och familj (även svärisarna som fått slänga sig i bilen efter vi åkte) 

Så där står jag i min egen hall i lägenheten och får tårta, kramar, presenter och omtanke!!

Ja! Jag blev överraskad! Jag hade målat upp alla scenarior eftersom jag skulle ta med kängor och "fulkläder". Men i stort sett allt var för att luras!

Även den långa resan ner till lägenheten tog ca 20 minuter som brukar ta ca 5 :p 

Tack alla inblandade! Ni är guld värda!

Och största tacket till underbara fästmannen och min underbara Fruga ;)

Jag har varit sur och tvär, men det var det värt :D puss!



Några få bilder på några presenter jag fick! Fick verkligen bra presenter! :D

(Dock är blommornas mammas)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR