Han går bakom ryggen

När min kille får sms jag inte får se, ringer hemliga samtal och gömmer telefonen. 

Dessutom jobbar han dygnet runt och är nästan aldrig hemma!

Jag fattar när han går bakom min rygg! Jag är fan inte dum!

Hade det inte varit för att min födelsedag varit så nära och att han har det där jävla luriga i blicken så hade jag trott han hade hittat nån annan.

Jag hatar överraskningar och antagligen kommer jag få en sån jävla änna!

Jag får inte veta nåt och ALLA runt omkring mig är inblandade!

Världen är emot mig!

GAWD! Jag har inte tid med detta! 

God Natt!

PS. Där trodde ni att ni skulle få värsta snaskiga nyheten om att min nyblivne fästman är otrogen mot mig va?! 

Fy på er!

:) du får verka förvånad även om du anar en överraskning fest :)

Svar: Haha, ja! :) men jag lär bli överraskad då jag faktiskt intetill 100% vet vilken dag det kommer hända ;) kram
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR