Äntligen är det över

Nu kan jag få livet tillbaka!! Köpte mig själ tillbaka från tenta-djävulen!

Ha!

A

När är det beräknat att ditt barn ska komma till världen?
Vet du om det är en pojke el. flicka?

Svar: Jag vet inte vart ifrån du har fått att jag är gravid? Eller så kanske du tror jag är någon annan :) för gravid är jag tyvärr inte. Men vi har beräknat att efter jag har tagit min examen, fått fast jobb och flyttat till större bostad så är det inget som hindrar :)

Emmagalen

A

Oj? När det har med gravid så hade tagit fel på person.
Det var en annan :)

Svar: Lugnt! :) tänk om du hade avslöjat mig ;) hehe, nä men inga graviditeter här än!
Emmagalen

A

Oj? När det har med gravid så hade tagit fel på person.
Det var en annan :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR