Spänd buk, cirkus & skönhelg

Dejten var lyckad! Lite föör lyckad, var tvungen att få av mig kjolen fort som tusan när vi kom hem. Nä, alltså, jag var så fruktansvärt mätt att jag fick dra av kjolen för att inte spräcka den! Mjukisbyxorna fick det bli!


(Lägg märke till att hunden i stort sett alltid lyckad vara med i bild)



Även herr katt ville ha kärlek och la i högsta växeln i fjäsk. Han har dock hittat ett nytt favoritställe att sova på.... Matbordet! Va fan! Han har ALDRIG fått vara där (får fortfarande inte vara) men har hittat honom sovandes TVÅ gånger rätt upp och ned på bordet!! Sabla katt


Bjuder på en härlig bild från i somras :)
Frugan, mannen och hunden!


Nu ska jag ha en skön helg! Imorgon hälsar vi på bästemor och ikväll har vi ätit sushi och druckit vin (eller jag har) ;)

Ha en skön helg allesamman! ❤️





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR