Ledig, vad gör man?


Nu så är det ingenting i skolan förrän nästa måndag... Blir nästan lite stressad av att helt plötsligt vara ledig, nästan så jag får skuldkänslor.

Jag ska i alla fall försöka njuta, sova, träna och slappa (kanske plugga liiite)

På att-göra-listan denna veckan står;
- läkarbesök
- hämta vigselringen

Läkarbesöket är för att jag nu tröttnat på min acne. Sedan 7 år har jag haft finnar, ibland mer ibland mindre. Men jag känner nu att det påverkar mig så pass att det ofta gör mig nedstämd. De senaste 3 åren har det bara blivit värre och jag har gjort ALLT för att försöka få en fin hud som inte gör ont. Så nu vill jag inte mer, jag ska gifta mig nästa sommar och jag vill inte ha alla dessa blödande, kliande och fula blemmor. Håll tummarna för att jag nu får hjälp...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR