Huvudvärken jag inte fick hjälp för

Har dessutom haft såndär huvudvärk igen, sån jag åkte ambulans in till akuten för. Inte riktigt lika illa, men jävligt. Jag fattar inte vad det är, har haft två såna där anfall sedan jag var på akuten (och inte fick nån hjälp). Vi trodde det var bihålorna men jag fattar inte varför jag skulle få världens värk i dem på så utspridd tid? Dessutom är jag öm över skalpen och riktigt öm på vissa punkter i hårbotten... Jaja, det är bättre nu, men sov till halv 12 för att det inte riktigt gått över :/

Har som sagt haft problem med migrän när jag var yngre, alltså migränen från helvetet när jag inte såg på ena ögat, ena kroppshalvan domnar bort, jag kan inte säga hela meningar, spy och bara ligga still... Så kanske min migrän ändrat karaktär och bara ger huvudvärken?

Tänker fortfarande på den där damen i telefon när de bett mig ringa in till SOS och ge fler uppgifter om huvudvärken, då hon sa;
- men lite huvudvärk är inte farligt, vet du, inget man behöver ambulans till... 

Då har hon fan aldrig haft migrän eller riktig huvudvärk... Men eftersom Andreas dessutom ringt akuten och frågat vad de brukar göra vid så kraftig huvudvärk som man inte känner igen och de svarar; vi skickar ambulans...

Åh! Nu börjar jag bli förbannad!

Skitsamma, men det är inte roligt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra :/






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR