Frisör, vigselring & date

Så, i tisdags var jag hos frisören och klippte bort de slitna topparna och färgade bort utväxten. Det blev faktiskt en "ny" färg. Jag har ju varit blonderad, i stort sett platina, sen jag var 13 år men nu tyckte frisörskan att det var nog! Så hon la i en ljusfärg. Sagt och gjort så fick jag min originalfärg tillbaka, har alltså inte haft den sedan jag var 13 så för mig var det drastiskt, men det ser väldigt naturligt ut och frisörskan höll på att skita på sig, så snyggt tyckte hon det var!



Igår var vi även och hämtad ut förlovningsringarna som varit iväg för gravering. Så de är helt nyputsade och blanka! Känner mig nästan nyförlovade och kan inte sluta titta på min underbara, supershiny ring! 

När vi var där så kollade vi även på vigselring till mig, då det står i vår bröllopsplanering att det kan vara bra att börja titta ut en ring. Jag visste sen innan att jag ville ha en tunn helalliansring (då det är diamanter runt om hela ringen) men det slutade med att jag valde ut en lite tjockare halvallians. Alltså den är sååå fin och ser så sjukt vackert ut tillsammans med förlovningsringe! Men det slutade inte med att bara titta på den...

Vi beställde den! Så den kommer till mig nästa vecka!! Hurra! Andreas säger dock att jag inte kommer få se den förrän den sitter på mitt finger på bröllopsdagen... Hmm






Förutom detta roliga så har jag haft en skitvecka. Mensvärk från helvetet sen i fredags (är äntligen över). Jag blir socialfobisk, hatar allt och alla, trött och riktigt nere. Men det blev faktiskt bättre när vi köpte vigselringen.

Nu så sitter jag sminkad och ska strax klä på mig lite finare kläder, för jag är bjuden på date!


Andreas och jag fick ett presentkort på en fin restaurang i förlovningspresent, så igår frågade Andreas om jag ville använda det. 

Så bordet är bokat vid klockan sju!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR