En börda från mina axlar

Jag har verkligen fasat över läkarbesöket om aknen... 

Var så rädd att inte få mina problem med aknen fixade utan att läkaren skulle ta en titt och säga:

- nej, men det där är väl inte så farligt! 
Eller
- äsch! Det där växer du ifrån! Du är ju ung!

Men det gick jätte bra, jag fick välja helt själv vilken hjälp jag ville ha, jag valde tabletter. Läkaren gav också alternativ som salvor m.m. Men har testat det innan utan framgång. 

Hen tyckte dessutom att medicinering vore bäst då jag hade så pass mycket problem.
Så nu kommer jag äta medicin i 5 månader!

Jag kan inte förklara hur skönt detta är! Vilket börda som lyfts från mina axlar, hur länge jag lidit av aknen och hur lättad jag känner mig.

Att få vara fin på mitt bröllop 

YES!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR