Vuxenpoäng

 

(Jag bytte bild så mina stackars stalkers och beundrare kan lugna sina nerver att bara de vet vart jag bor) Helt ärligt så bryr jag mig inte om vem som vet vart jag bor, är född eller vilken jävla färg jag har på min balkong...

Välkomna hem till mig!!


Anonym

Du vet väl om att det lilla som man ser av adressen på brevet. Så är det hur lätt som helst att se exakt vad du bor och när du är född.

Alla kanske inte vet vilken sida man ska gå in på. Så därför vill jag inte skriva det på denna kommentar.

Men som sagt var jag kunde se att lägenheten du bor i har källare + 3 våningar. Huset är gult med vit balkong
Plus när både du och din kille är födda.

Om du inte vill att alla ska kunna ta reda på detta så råder jag dig att ta bort foto med brevet på.




Svar: Det gör ingenting. Skulle någon vilja mig illa, så skulle denne person redan tagit reda på detta. Jag bryr mig faktiskt inte. Vill någon kolla in min balkong; Varsågod!
Det är snarare synd om dig som är tvungen att gå in och kolla upp allt bara för att varna mig.

Tror du inte jag vet?

Som sagt, jag bryr mig faktiskt inte

Välkommen hem till mig om du skulle vilja se min balkong irl, så du slipper kolla på Google earth ;)
Emmagalen

Anonym

På fotot så ser man bara RGATAN 8 C
MEN MEN MEN MEN man kan se HELA gatans namn utan problem om man vet vilken sida man ska gå in på.




Svar: Du får jätte gärna komma hem till mig om du vill! Välkommen :D du vet ju exakt vart jag bor! Så det är bara att pallra dig hit innan alla mördare och stalkare kommer!!
Emmagalen

Anonym

Du måste ha missförstått mig jag tog INTE reda på det för att jag tvungen
Utan jag gjorde det för att jag tänkte NEJ HON SOM ÄR UNG, hon vet inte vad hon gör.
Sen skrev du: "Tror du inte jag vet?"
En del unga vet inte.

Många unga lägger ut saker utan att de tänker sig för. Så jag ville bara berätta för dig. Sen väljer du själv.

Jag vill bara vara snäll mot dig och berätta så du visste om det hela.
Ta reda på sådant tar nämligen bara "max" 1 minut (trots att jag är kass på datorer).
Så jag la inte ner något jobb för det hela.

Så som sagt var jag ville bara vara snäll mot dig och berätta, så att du visste om vad du la ut på blogget ditt.






Svar: Jag är 20 år. Det är lugnt. Du behövde inte ta reda på allt om mig bara för att bevisa något. Det är bara att googla på mitt namn så finns allt!
Men jaja, tack då
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR