Tramptag och bläckfisk

Det har varit en väldigt skön dag som jag fortfarande njuter av!
 
Dagen började med mannagrynsgröt på sängen (i en tallrik alltså) sedan stack vi ut och cyklade tre mil, det var verkligen jätte jobbigt den sista milen, men åh så roligt och härligt det var att flyga ner i backarna i över 60 km/H på min nya hoj! Jag är dock svullen i röven, eller ja, precis vid sittknölarna! Nacken min är stel och träningsvärk i fingrarna av all växling! Lite udda ställen att ha ont på efter ett cykelpass kanske ;)
 
Vi kom hem, jag dog! Somnade i sängen en stund sedan gick vi och handlade. Jag köpte allt möjligt gott till min WONDERBARA wok!! Bäckfisk, räkor, musslor, kyckling, grönsaker, citrongräs, lime, ingefära... JA ni fattar! :D
 
NOMNOMNON!!!
 
Nu sitter jag i soffan med en påse godis på min mat-svullna mage och frossar! 
 
Trevlig kväll!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR