Snuuus

Såg en tröja idag med texten; riktiga kvinnor snusar!

Hehe, lite rolig.

Jag började snusa när jag gick i tvåan på gymnasiet, men gick snabbt över till tobak och nikotinfritt snus.

Dock har jag inte snusat på över 1 år! Så igår kom suget! (Tobak/nikotinfritt blev det denna gång också såklart, men lika dumt för det)

(Kände mest att jag var tvungen att ge förklaringen om prillan under läppen, annars tyckte jag bilden passade) ;)


Snus, var en riktig snus beroende förut men bestämde att sluta. Dels vart det för dyrt med 1 -2 dosa om dan. Men kan sakna snus ibland. Nu är man tuggummi beroende istället av extra haha lika dåligt blir juh oxå dyrt.

Svar: Mmmm, tuggummi!! :D
Emmagalen

Lisa

Sluta med att snusa.
Att kyssa en med snus är inget trevligt.
Orsak: När man kysser en med snus så luktar det snus in i en annans mun då. BLÄÄÄÄ!


Svar: Tur att jag har sambo sen två år tillbaka som inte tar illa upp om jag snusar lite då och då ;) dock snusar jag portion, liiite fräschare! Men annars så är det inte bra att snusa! Börja inte med det! :)
Kram
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR