Snor och blåbärssoppa

Jag vet inte om ni minns att jag hade lite ont i halsen i fredags?

Idag har det i alla fall brutit ut och blivit en dunderförkylning! Det var faktiskt nästan pinsamt att sitta på föreläsningen och göra alla mina groteska ljud; snora, hosta, gurgla, rossla, you name it!

Jag är nog tyvärr dödssjuk och det skulle vara mot oddsen om jag överlever! Så om du läser detta mamma; så vill jag att en bit gravad lax ska kremeras tillsammans med mig (blir både jag och laxen varmrökt då?)

I alla fall så är jag ynklig och tycker synd om mig själv! + att jag fick min mens med mina underbara kramper!

Lilla stackars Emmsan!!


Anonym

pratade du och din mamma så där med varandra via mobilen?

Svar: Jajamän! ;)
Emmagalen

Anonym

:\ Det låter inte som en vuxen mamma och en dotter på 19 år.
Det låter mer som två flickor i åldern mellan 10-12 år :\

Svar: Japp! Ibland måste man ha lite roligt! Även om man är vuxen ;) hellre skoja till det än att vara en torris!
Emmagalen

Mamsen

Är det problem med min ålder o att jag bjuder på lite humor tillsammans med min dotter? Att vi kan ha kul ihop.

Vad är det för ålder som anses gälla för att anses som vuxen o humorbefriad?? När ska man sluta få skoja o sluta att ha en god o trevlig relation till sina (vuxna) barn men åxå allvarlig när det krävs så klart!!

Bara undrar för man har aldrig roligare än man gör sig o Ja visst blir man riktigt barnslig ibland men det är jag stolt över. Glädje o humor behövs i livet. Prova får du se Anonym.

Mamsen =0)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR