Skäll inte på mig!

Idag har jag fått skäll av flerahyresgäster!

Det är så att det området, med fyra hus, med ca 150 hyresgäster inta har haft någon vaktmästare sen förra måndagen. Vilket innebar att när jag kom till jobbet imorse såg det värre ut än 1a maj demonstrationen i Jönköping, typ!

Jag möttes av ett hav av sopor i sophusen, varav jag var tvungen att simma in i och reda upp. Tog ca 3 timmar för 4 sophus(!) gräsmattorna såg ut som att en bomb hade smällt av, papperskorgarna ropade efter hjälp och mina fickor svämmade över av felanmälningar.

Även många upprörda hyresgäster haffade mig. Jag förstår att de är arga, men varför ta ut det över mig som faktiskt är där och sliter röven av mig för att få allt fint och anständigt igen.

Tänk på att alla knegare, i alla storlekar, former, åldrar och färger är just bara knegare! Inte någon världshjälte.

Fast jag måste klappa mig själv på axeln för att jag har gjort ett sånt jävla bra jobb idag! Och allt negativt får rinna av. Det är faktiskt jag som ÄR dagens hjälte bland kvävande plastpåsar, läckande kranar och strömlösa lampor!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR