Så fel

Jag hade så feeel på min gissning om vilka som skulle komma etta, tvåa och trea i ESC! ;) det bjuder jag på.

Hade någon av er rätt?

Jag började dessutom få ont i halsen igår kväll (kanske för att jag vrålade högt till alla låtar, eftersom jag tror jag sjunger bättre än alla)

Men ontet sitter kvar i halsen idag och jag tror jag är döende!


Lilly

Jag gissade faktiskt på att Danmark skulle vinna, inte för att det var min favorit (jag tycker att den var ganska bra dock, men min favorit var helt klart RUMÄNIEN!!!) utan för att jag har en ganska klar bild av vad folk gillar. ;D Och rätt hade jag!

Svar: Coolt! :D grattis till dig ;) jag gillade faktiskt också Rumänien, så häftigt bidrag och sångare :) kram
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR