Puckat Muff System

PMS = puckat muff-system

Eller nä, det betyder väl att kroppen TYP gör som den ska. Här kommer en lista vad jag INTE kan göra när jag har PMS:

- titta på Djurakuten, husräddarna, sofias änglar, Greys anatomi, PLL eller nåt annat program för den delen (gråter som en galning för allt)

- kan inte bli nervös utan att bli lite arg.

- Sova!!! Är trött jämt!

- tänka på bröllop (jag drunknar i mina egna lyckotårar och lyckosnor)

- se bilder på bebisar (som sagt, dör i mitt snor)

+ irritation, nageltrång och never-stop-eating-syndrom (nageltrång är nog dock inte pga PMS)

Sen varvas det hela med lite överdriven ångest, ingen-lust-känsla, vill-inte-jobba-känsla och annat gott!

Glad påsk! Här får ni min fot! (OBS INTE det fula, skavda nagellacket på tårna som Andreas jämt tror är blod)


Anonym

din uppdatering är toppen och det är kul att smyga in på din blogg på den dagliga lilla bloggrundan man tar efter en dag på jobbet! följt dig sen du startade din första blogg och fråga mig inte hur jag hittade dit men jag är dig en trogen en bloggläsare i alla fall :)

Svar: Tack så mycket! Skönt att du hänger med :D
Kram!
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR