Pinsamheter

Jag tänkte på hur jobbigt det kan vara ibland när jag ska gå på en toalett där jag vet att det finns fler människor. stress-kissa!!

Sen började det komma upp massa pinsamma minnen, där jag satt på denna underbara källartoalett! O fy fan va jag skäms nu i efterhand, även om jag kan skratta åt det idag.

Det första jag kom på var när jag drog ner byxor (och trosor) innan jag var inne på toaletten, liksom i farten för att det skulle gå snabbare. Jag insåg fort att min bästa väns mamma hade sett mig komma springande mot toaletten med byxorna runt knäna!! Måste tillägga att jag var 7 år.

Det andra var när jag var ute och joggade i skogen, åh plötsligt blev så nödig! Så jag satte mig bakom en gran för att lätta på trycket. Det var bara det att min vackra, bleka bak bländade ett orienteringslag som sprang förbi. Hej Hej!

Det bjuder jag på!


Anonym

:D

Svar: :D
Emmagalen

Anna

Nu när du har bytt blogg och börjat och skrivit om helt andra saker.

När det gäller antal läsare...
1. Har du mindre läsare nu?
2. Har du lika många läsare som förut?
3. Har du mer läsare nu?


Svar: Jag har lika många ungefär. Fast dock inte alls lika många som jag hade som mest på den andra bloggen. :) men jag är väldigt nöjd med mina läsare! Vill hellre ha några få som gillar min blogg än många som hatar den. Min blogg är till dem som vill läsa den och tycker om den.
Tycker du om den?

Kram

Kran
Emmagalen

Anna

Hahaha, för skön!

Anna

Den föregående vad bra.
Men den här är också bra




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR