En mil till!

Var tvungen att cykla lite till! Så det blev en mil till idag! ;) det gjorde faktiskt inte så ont i röven som jag trodde! (Hela sanningen är faktiskt att jag satt och åt chips i soffan, fick lite ångest och tänkte att nä! Nu vill jag cykla)

Imorgon står en visning på schemat, en trea ska vi kolla på. Kan vara skönt att få ett extra rum till mig när jag börjar plugga i höst.

Trevlig kväll!


Hoppas det går bra med visning att lägenheten är bra. Vill oxå flytta till större.

Svar: Alltså, lägenheten var verkligen som vi ville!! Håll tummar och tår!! :) hur "litet" bor du?
Emmagalen

Håller tummarna :)
Vi bor i en 1,5 me sovalkov på 50 kvm .

Svar: Då känns det kanske lite trångt? ;)
Tack för tummhållningen! :D
Emmagalen

Exakt. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR