En bra dag istället

Idag har det faktiskt varit en helt okej dag! Jag har orkat gå en promenad med hunden, lagat mat, diskat(!) och plockat lite här hemma!

Tänk att de saker som är så grundläggande kan kännas som ett berg att ta över, men sen när man står där på toppen, känner man sig oövervinnelig. (Syftar på diskberget)

Världens bästa pojkvän fick blommor av mig igår, som tack för stödet.

Nu sitter han själv i soffan och snorar, hostar och fiser. Men han säger att när man är sjuuuk så får man fisa högt.


Anonym

Jag kanske ska starta mig en bloggsida. Så det är 2 saker jag undrar över.
Berätta vad som är positivt med en bloggsida?
Berätta vad som är negativt med en bloggsida?

Svar: Positivt är att man får skriva av sig. Du bestämmer vad du vill skriva
Negativt är att du kan få stå ut med mycket skit eller känna dig låst till att blogga
Emmagalen

Anonym

Har du någon gång haft en dagbok?

Nu menar jag en dagbok som man skriver i med en vanlig penna :)
Som ingen annan än du själv får läsa


Svar: Jajamän :)
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR