Eld i baken

Idag var det tungt att gå till jobbet. Jag lider av morgontrötthet så det seriöst är handikappande! Men jag lyckades släpa mig upp ur sängen och komma till jobbet i tid! Längtar hem till kudden!

JAG har INGEN lust att göra NÅNTING idag! För hyresgästerna ringer stup i kvarten redan! Det har redan trillat in FYRA samtal sen halv åtta... Dessutom har jag kvar typ 6 stycken felanmälningar kvar sen dagarna innan... Skjut mig. Det känns som att simma i uppförsbacke, det ni!

Nu kanske det lät som jag inte gör någonting, men joho! Jag har gjort typ 10 felanmälningar redan innan, nu är det bara de krångliga kvar.

Lite stressigt. Dessutom brinner det i baken, både av stress och cyklaväldigtförlängepånysadel-syndromet! Ajaj

Snart är det helg! DÅ kan jag vila mina brännande sittknölar!


Anonym

Vad är det för fel som är vanligast?

Svar: Hmm, det kan vara allt från att nån lampa behövs bytas, låsa upp dörrar, byta proppar, laga spisar, byta duschblandare, borra hål, ventilation till rensa avlopp, byta spolning, klaga, hjälpa med flytt eller vad som helst :) det vanligaste vet jag faktiskt inte. Det brukar variera varje vecka, ibland lampor ibland avlopp, ja, du fattar ;)
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR