Dagens recept

Detta är bland det godaste som finns!

- Älg/renskav stekt i smör, oxfond, grädde och svartpeppar

- Sallad
- rårörda lingon (á la Andreas)
- tunnbröd

Ätätät!!!


charlotte

gud så gott, detta ska jag testa :)

Svar: Det är ljuvligt himmelskt!! :) pröva nuuu!
Emmagalen

Såg jätte gott ut, synd bara att jag precis slutat äta kött. Men visst blir man sugen när man ser bilden :P :D

Svar: Det är himmelskt! :) det lite ironiska är att jag var vegetarian hela gymnasietiden! Och så träffade jag Andreas och började äta kött igen, men nu kan jag kontrollera vilket kött jag får i mig, jämfört med i skolan i alla fall. Köper alltid svenskt! Låter som en bortförklaring :p men försöker vara en god människa ibland *klappa på axeln*!
Men jag vill säga till dig att jag tycker du är super duktig som slutat äta kött! *klapp på huvudet och kaka till dig*!! :D
Emmagalen

Lilly

Mm, ser jättegott ut, detta ska jag absolut prova! Själv var jag vegetarian men började äta fisk samt viltkött efter ett tag, och det är en "diet" som passar mig. :) Så detta recept är perfekt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR