Dagens dröm

Godmorgon vänner!

Alltså OMG vad jag har drömt inatt! Om jag skulle skriva allt så skulle detta inlägg bli huuuuuur låångt som helst!!

Jag kan börja med att berätta att jag träffade Blondinbella på en fest. Hon är ju gravid i verkligheten och det var hon även i drömmen. MEN i drömmen satt hon och hinkade i sig alkohol! Och ja bara; VA FAN GÖR DU?! Du vågar knappt äta någonting (hon är väldigt noga med vad hon får äta och inte skriver hon i sin blogg i verkliga livet) men nu häller du i dig en jävla massa sprit! Hur fan tänker du?!

Alltså jag kokade av ilska så jag nästan höll på att avlida själv!!

Annars så har jag drömt att jag varit kille som blev utpressad till att gifta mig med en höggradig kvinna och låtsas som att jag är pappan. Hela min familj blev indragen. Den gravida kvinnan dog, "mitt" barn förlöstes och kvinnans familj tvingade mig att ta hand om barnet. Denna familj var någon slags psykofamilj som kidnappade barn, framför allt flickor. Gjorde dom på smällen, utpressade någon random kille och dödade kvinnan (allt för att få pengar) denna dröm hade dock blivit en sjukt bra film/serie, om jag kommit ihåg exakta detaljer!

Undrar varför jag drömmer så djävulskt mycket!?

Hoppas ni har sovit gott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR