Barnvakt någon??

Hahaha! Alltså! Denna lapp satt uppsatt på en av anslagstavlorna i entréerna på jobbet!

Jag tyckte den var så söt!


Det går knappt att förstå vad det står, men det är en 11 årig kille som vill vara barnvakt. Han är mycket trevlig och tar 20kr i timmen. Skriv ditt namn så skickar han ett brev med datum, tid och vart du ska gå!

Passa på!


Anonym

Vad mysigt skrivet av honom :)
Vet du vilken grabben är?


Svar: Tyvärr inte :/ men jag tog ner lappen och sparade den (det får ju tyvärr inte sitta uppe andra lappar än våra egna) men ett gott skratt fick jag mig :)
Emmagalen

Anonym

NÄÄ! Kunde du inte har låtit lappen suttit där ändå. :(
Vi får gå tillbaka i tiden och tänka som om vi var 11 år gamla. Skulle vi inte bli ledsna och sårade om någon hade tagit ned lappen för oss :(

Visa regler kan man bryta mot. Sätt upp den igen, för grabbens skull :)


Svar: Jag tänkte faktiskt låtit den sitta kvar. MEN tyvärr hade han klistrat den över en av våra infolappar :/ men jag har sparat den och ska sätta upp den på kontoret så alla ser den :)
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR