Atlet!

6200 tjejer sprang vårruset i Jönköping! Fy fan va trångt det var, armbågar och knäbågar fick man se upp för!

Jag kan meddela att jag inte tränat någonting för detta, inte ens provsprungit 5 km i år xD. Hahaha

Tiden blev 32 minuter för 5 km. Jag är faktiskt skitnöjd! Sprang allt utan helt stopp eller gå, bara lite tjocka damer som uppehöll spåret vissa metrar (även smala tjejer)

Stolt över mina duktiga kollegor också! Peppade chefen enda in till mål!!

Wohoo


Duktig du är :) förra året sprang jag tjejmilen på 1 mil. Och jag hade inte tränat inför den trots att jag skulle. Visst är det kämpigt hehe.. Kram

Svar: Duktig du är!! :D heja!
Emmagalen

Anonym

hahahaha! Jag skickade min kommentar innan jag hade läst vad du hade skrivit.
Du har redan sprungit den ser jag :)
Hade ni kul då?

Svar: Vi hade det både kämpigt och kul :)
Sprang du vårruset? :)
Emmagalen

Anonym

Nä, jag sprang inte :(

Svar: Gör det nästa år :) vi kan springa ihop :D
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR