Jag ska bli fru!

Nu undrar ni säkert varför jag varit tyst i över 1 vecka. Jo, jag har blivit tvingad till att hålla tyst, eller ja, hålla det hemligt!


Men nu är det så att:


JAG SKA GIFTA MIG!


Den 18 augusti gick Andreas ner på knä framför mig, visade två ringar och frågar mig om jag vill gifta mig med honom. SJÄLVKLART! Svarar jag i solnedgången på Vättersranden, iklädd mjukisbyxor och kängor.


Så nu vänner, kommer denna blogg ta en liten twist åt bröllopshållet!!



Lilly

Åh vad härligt! Gratulerar! Fina bilder också. :D

Svar: Tack! :D
Emmagalen

Grattis till förlovningen :)

Svar: Tack :D
Emmagalen

Rikki

Oj så roligt, stora gratulationer!

Svar: Tack! :D
Emmagalen

Anonym

ÅÅH!! Gud, Grattis!
Jag älskar bröllop, det är så fint!
Grattis igen! <3

Svar: Tack :)
Emmagalen

Jennifer

Får man fråga hur gamla ni är? Såå gulliga ihop! Grattis igen :)

Svar: Jag är 20 och min blivande man blir 30 när bröllopet står :)
Tack så mycket! :D
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR