Ensam hemma!

 
Dock med hunden och katten...
 
Dagen kommer bjuda på ytterligare ett besök till stan' för att uträtta ännu lite hemliga ärenden. Speciellt lite research för att kunna se vem som har bäst deal på detta vi är ute efter :)
Hemligt Hemligt!!
 
Annara är jag hemma, ledig, själv :) rätt skönt faktiskt. Hör och häpna så har jag börjar bli vuxen, alltså shit!
 
Det händer året innan du fyller 20;
- vill gå upp tidigt på morgonen istället för att "slösa" bort hela dagen! (Ni som känner mig veeet att jag ÄLSKAR att sova och sovmorgon) mitt sug efter att sova till halv 1 halv 2 har försvunnit!!
 
- börjat svettas och lukta svett, på annat sätt! (Jag som tränat mycket har ändå aldrig lidit av mycket svett eller svettlukt, men nu helt plötsligt svettas jag massor + att jag luktar svett! Hjälp! Jag är vuxen!)
 
- tänk vad trevligt det är att komma hem till ett städat hem!
 
- eller ännu värre; tv-program som "vem vet mest?", Skärgårdsdoktorn och gamla serier är rätt bra!
 
När börjar klimakteriet??




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR