Tigrar

Jahapp! Godmorgon läsare! Vet ni vad jag drömde precis innan jag vaknade?

Jag blev anfallen av två tigrar! WTF?! Men de åt inte upp mig eller skadade mig utan de skulle liksom hålla runt mig, jag typ kvävdes lite, kändes som om de liksom bestämt sig för att leka med mig. Och när jag väl kom loss och sprang till bilen så var ju självklart(!) bakdörrarna öppna så tigrarna hoppade in i baksätet och flög på mig! Andreas som körde bilen liksom bara; oj då!

Så va fan är detta om nu då?

Jag googlade självklart upp detta och fick svar som:

- en vanlig ångestdröm är att man tycker sig vara förföljd. Den anses vara sexuellt betingad - man är rädd för utvecklingen av ett kärleksförhållande som man med eller mot sin vilja råkat in i. I drömmen tar detta sig uttryck i att man tycker sig förföljd av ett rovdjur av något slag.

Eller:

- Tigern utmanar dig till kamp! Kämpa på och du kommer att övervinna svårigheter.

Haha! Vad tror ni?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR