Lär känna mig, eller?

Vad heter du: Emma

Var bor du: på 54 kvm, med tre barn

Trivs du där: jajamän, speciellt när grannarna har fest klockan 4 på morgonen!

Brukar du läsa horoskop: nja

Har du körkort: japp, ibland undrar jag vad han som gav mig det tänkte!?

Favoritdjur: gris

Festar du mycket: lika ofta som jag dricker öl

Sprit, cider, vin eller öl: inte öl

Brukar du bli för full: men varför kopierade jag den här jävla listan, jag dör

Antal kuddar i sängen: 2, men inte alltid man får ha någon ifred

Äger du ett busskort: ja ett illegalt

Vad åt du till frukost: tekaka med smör och mjölk

Har du haft sex idag: nej, jag slapp!

Nästa mål i ditt liv: att föda ett ufo (som gubben på sims gjorde)

Hur svarar du i mobilen: ja, vad är det

Antal timmar sömn inatt: 12

Sov du ensam: ja, för min sambo vägrar vara hemma

Din hobby: pilla mig i naveln och peta på katten

Vad är det för veckodag?: tisdag

Vad åt du senast: chokladbeskvi

Vem fick du sms av senast: Addepadde

Vem ringde dig senast: ingen ringer mig, jag ringer dom!

Godaste ölen du druckit: ingen

Vilka hårfärger har du haft: blondiner har roligast

Vad såg du senast på TV: vänner

Vad läser du för bok just nu: oj då, läsa bäcker bör man göra

Längd: 163

Skostorlek: 36, men även 37 och 38 ibland!

Hårfärg: ljus blond

Är du kär i någon: hihi, ja

Vad gör du om ett år: ligger i grannen soffa och har tentaångest

Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, där jag kan ha alla djur jag vill ha!

Dricker du: inte öl

Vilken parfym använder du: de jag kommer över!

Vilka skor använder du: väljer mellan 40par

Dagens klädsel: ett par mjukisbyxor som ligger gott mot min ömma livmoder





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR