Goder förmiddag!

Vi har morgon mys min katt och jag, för Andreas är uppe och diskar och fixar i ordning sig.

(Jag har försiktigt påpekat att hans skägg tagit en liten feministisk sväng och växter vilt, vilket är bra! Men jag har ändå försökt säga att skägget även intagit lite mer aggressiv ton och börjat inta hans härliga läppar och även ibland sticks. Men det har varit svårt att få han att inse att lite ansning skulle sitta fint. Problemet har nu löst sig genom att vi ska på frilufts- fjällvandringsmässa, för då vill Andreas visa sig välpolerad) jag tillägger att han endast är 29 år och hans största passion i livet är fjällvandring ;)

Nu ska det hoppas ur sängen för min del och göra mig i ordning. Tänkte ha naturlig style typ naken så jag känner mig nära moder natur, är det inte det fjällvandring handlar om?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR