GOD MORGON

 
HEJ ALLA EMMAGALEN LÄSARE!!
 
Jag har sovit SUPER-NAJS inatt, men min storebror Wilgott rev ner brandvarnaren i golvet, den gick i 4 bilar och matte flög upp som en jävla galning och började skrika! Det är inte lätt att få skönhetsömn här inte! Nu tvingar matte mig att gå upp ur min sköna säng och säger åt mig att äta upp mina torra bitar jag får till frukost!
 
HA EN BRA DAG!
//Azzar den coole
 
 
Gick ni på den lätta?! Tror ni verkligen att jag tvingar upp min hund på morgonen? Det är fan han som skriker! Och katten är en skitstövel! Någon som vill ha en hund och en katt, de är till salu! Nästa: Blocket 30 kronor!
Säljes av; Torr-matte

Haha :) min hund gör som jag tar en lååång sovmorgon :) tills han får nog och står och piper med flit tills jag vakna. Dom är härliga dom där djuren :)

Svar: Ja! Min han ligger och sover till halv 1 på eftermiddagen om han får!! Han har varit morgontrött sen har var valp, PRECIS som matte!! :) vad skulle vi göra utan de små liven!?
Kram
Emmagalen

Lilly

Busiga djur!
Min katt väcker mig tidigt på morgonen för att han vill lägga sig i min säng och gosa och då har man inte mycket att säga till om! Visst, det är lite jobbigt, men det är ju kärlek. ;)
Vi har likadana påslakan!!! :D

Svar: Japp! Min katt gör lika dant! Fast jag stänger ute honom ur sovrummet om nätterna! Jag kallar honom för snooze-klockan, eftersom har mjauar var 5:e minut om jag inte går upp, till slut börjar ha välta ner grejer så jag springer ut... SUCK! Men e är ju för goa när de väl är snälla :PJag tycker de sängkläderna är SJUKT snygga, har dem jämt (tvättar dem såklart) Kram! :D
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR