Glassäventyr

Vi drog på ett litet glassäventyr till närmsta minsta stad. (Inte största alltså) där tog vi en promenad och sedan glass då'rå. Jag undrade vad som var så speciellt med just denna glass, då man hör rykten om denna über delikata upplevelse, men vår ene väl förklarade att det hörde ihop med att glasställets gamla mjukglassmaskin krånglade och gjorde att mjuklassen blev alldeles för fluffig och luftig, men det gillade folk.

Jag blev samlat besviken över att glassen inte var någon sjunde-himlen-upplevelse, men smaskade på så gott det gick!

Annars fick Andreas och jag snaskiga, goda nyheter! Som jag tyvärr lovat mitt ord på att inte berätta! Men åh, så glad jag blev!!


Förresten så smällde just min stekpåse med min hela kyckling i, inne i ugnen. Det sa POFF! Jag ropade högt; Jag är besviken! Andreas skrattar åt mig.

Va gör jag för fel med mina stekpåsar?? De går sönder varje jävla gång!! Aaahh


Junitjej

Synd att glassen inte var så bra! Glass är ju annars så gott!

Svar: Ja, glass är ju skitgott! Men jag vet inte om det var mina höga förväntningar ä, vädret eller något annat som gjorde att det inte smakade lika bra... Får hoppas jag hittar något ställe med awesome-glass i sommar!
Kram
Emmagalen

M

Klipp ett litet hål i påsen:)

Svar: Funkar det? :)
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR