Dröm-experten

Alltså jag och mina drömmar!

Jag vaknade precis upp ur en väldigt intensiv dröm! Jag drömde att min familj, min pojkvän och min brors flickvän var där också. De sitter i soffan och tittar på tv, fikar eller nåt. Så går pappa iväg och kommer tillbaka, smaskandes på ett paket av MINA Wildchips!!!! Sen reser sig brorsan och morsan och går och hämtar varsitt paket!! Och innan det hade jag bjudit brorsan(hur fan det gick till och varför?!) på ett paket. Så nu hade de alltså käkat upp fyra paket av MINA Wildchips!!!!!

Jag flög i taket, skällde ut dem efter noter, sa att detta skulle de få betala!! Så gick jag upp till mitt rum, tjurandes som fan, och gömde dem!

(Förresten, i drömmen, jobbade jag på arla, mitt ute i en sjö, typ 2 m från land, så jag hade en liten flotte, men den sjönk!)

Ha!

Någon som kan tyda detta?


Du kanske skulle ha med dej dina wild chips på en resa på din flotte och vart fundersam hur du skulle klara dej nu när de ätit upp alla dina wildchips ? Haha drömmar e konstiga.

Svar: Haha ja! Drömmar kan verkligen ta skruv och vara helt konstiga!
Drömmer du också lustiga drömmar? :)

Kram
Emmagalen

Ja verkligen. Jag minns knappt mina drömmar längre men jag drömde väldigt mycket konstiga drömmar förut som inte gick ihop. Som var väldigt lustiga. :) kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR