Bästa grannen

Alltså som jag skrev innan; jag trivs där jag bor! Speciellt när bästa grannen kommer med världens godaste äppelkakor!!


(Och dessutom är hon en bra granne som tål att min hund hoppar när han blir exalterad av att se henne!)

Jag fick två ljumna kakor i min hand, en till Andreas och en till mig. Tyvärr finns nu ingen kvar, jag åt båda! Förlåt älskling! Ps. De var jätte goda! Ds.

Här kommer receptet:
4 dl mjöl,
1 dl socker,
150 g smör,
Ett ägg,
en matsked vaniljsocker,
en tesked bakpulver!

Rör runt å kyl ner. Gör små bottnar i folie å fyll med äppelsylt å sen släng på ett lock! Ska bli ca 20 st! In i ugnen 200 grader i tio min

 

 


Tänk om man kunde ha sådana snälla grannar. Ser gott ut. Haha är du oxå sån som äter upp sambos grejer :) när det gäller kakor ...

Svar: Trevligt att du följde med mig till min nya blogg! :)
Oh JA! Jag äter upp allt gott jag får! Varför skulle jag unna sambon det när han är borta? ;) skönt att inte vara ensam om det!

Kram!
Emma Ekman

:) du är som jag hah, exakt. Bättre att äta dom för sej själv. Här om dan köpte jag 3 munkar till mej och sambon tanken var en var och dela på den andra , sluta med att jag åt upp alla 3. Men han var på jobbet så han får skylla sej själv :P
Kram


Svar: Japp! Är de inte hemma när det bjuds, så får de faktiskt skylla sig själva! Det tycker jag i alla fall! Synd bara att man inte kan dela kärlekshandtagen... :/
Kram!
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR