Plugg, bröllop och mer plugg

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat, precis som jag sagt :)

Det jobbiga är bara; är det verkligen okej att typ redan känna sig skoltrött efter 3 veckor i skolbänken?

Men jag vet också att det är hösten som påverkar mitt sinne. Höstdeppen, höst-trötten, den har antänt... Men visst ser jag denna höst som lite ljusare!

Vi har ju ett bröllop att planera! Åh äntligen har bitarna börjat falla på plats! De största delarna är nu fixade! 

Kyrkan hade de lyckats dubbelboka så vi fick byta datum för hela rasket! Kan inte förstå hur de kunnat dubbelbokat SÅ långt i för väg!! Jaja, nu är det fixat!

Bara att vänta in Dagen  med stort D ;)

Annars så är det också så att vår hund är livrädd för vår film vi tittar på just nu, vilket jag kan förstå då det är en film Andreas har valt. En film med bara action och blod....

Imorgon är en hel dag i skolan, känns tyvärr lite tyngre än vanligt men hoppas på bra föreläsningar och föreläsare!

Och lördag jobbar jag, ångrar mig lite att jag sa JA, då jag redan är trött och stressad för skolan... Skit samma, jävla flumm-inlägg 😝

God natt på er läsare!



Åsa

Vad roligt att ni är igång med bröllopsplaneringen :) Måste få höra allt nästa gång vi ses, är så nyfiken! Vilket datum blir de? Måste ju skrivas in i kalendern här, så de inte dubbelbokas här också :)

Svar: Ja! Det är riktigt härligt! Nu är de största bitarna färdiga! Datumet är hemligt än så länge ;) men det dröjer inte så länge till inbjudan! :)
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR