Fullt styr

Skola, bröllop och livet där emellan...

Alltid kul att öppna brevlådan när den är full av paket med bröllopspyssel!!
Festprogrammen är vikta och dess band är klippta! 
Gästböcker, fotoalbum och gästträd
Gjort egna armband till tärnorna, helt ifrån grunden :)
En katt på ryggen!
Gått ner två kilo... Ofrivilligt 
Får glasögon och pluggat med katt PÅ dem!
Brudföljemiddagen som var underbar!!
Fått nytt jobb!
Försovit mig TRE gånger!!
Varit i skogen med buse!
Klämde en poris och fick straff dagen efter!
Pluggat


Pluggat
Varit på Ikea med vänner

Planerar bröllop med katt...


Ja, en liten uppdatering om det senaste som hänt i mitt liv :)

Idag har jag skrivit tenta i patofysiologi och är du ledig till måndag då ny kurs börjar. Jag tillbringar ca 23 H av vaken (och sovande) tid med min brudgrupp på Facebook. 

Blivande maken fyller 30 om ca tre veckor, jag blir "faster" om två(!) och i helgen kommer bestemor :)

Nu är det inte långt kvar! ❤️



Puss och hej! Leverpastej 


Lilly

Hur går det med bröllopsbestyret och allt det andra? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR