Helt onödiga inlägg

Det är så skönt att bara kunna skriva riktigt tråkigt inlägg! :D 

Men jag ska också skriva nåt intressant nån gång, inte bara vad mina djur gör eller om jag kliat mig i armhålan...

Igår va i alla fall en väldigt seg dag, mådde inte alls bra när jag vaknade och kände mig sjuk. Framåt kvällen blev det lite bättre, vi gjorde faktiskt äppelpaj och sen tacos :)

Mår lite bättre idag, men jag är glad att jag är "ledig" i tre dagar från skolområdet, gäller bara att göra schemat för plugg-tid här hemma! Lett bra tips till er som pluggar är just det! Gör ett pluggschema så pluggandet blir gjort.

Uppdatering om bröllopet (som fortfarande är halvt hemligt med datum och liknande) är att vi nu designat klart alla trycksaker! Hihi, jävlar va jag älskar att pyssla och pilla med det! Fast Andreas är faktiskt den som valt själva utseendet, så har jag pillat med texter, typsnitt och små-pill! 

En bild på Wilgott när han sitter och väntar på att matte ska bli klar på toa så han kan få frukost. Vilket han gör varje morgon... I tre års tid.
Så har Azzar får leka med Molly, en ny hundvalp i stan' ;)
Och så kommer frugan på onsdag!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR