Äntligen!!

Så jag längtat efter att blogg.se skulle förbättra sin app!! GAWD! Underbart! Har inte kunnat mobil-bloggat på typ en månad för att det buggar och när jag ska skriva ett inlägg saknar det radbrytningar och autocorrectar hit o dit! 


Jippe för oss som använder blogg.se appen 😀

Annars fungerar livet bra! Lite stressad av all skola och att det är så "luddigt", jag liksom fattar hälften... MEN det är intressant! Phu!

Sen har jag faktiskt varit ute o powerwalkat 40 minuter idag! YÄÄ!

Och så ska jag och Andreas boka spaweekend till vår 2 års-dag :) 

o så har vi hittat kyrka!!! Och så ska vi boka möte på restaurangen vi ska ha festen :)


Inspirationsbild till utsmyckning i kyrkan. (Fast kommer vara vita blommor) :)



Tänk på detta vänner :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR