5 tips till ditt unga jag (Andreas)

Vi sitter i soffan och jag frågar Andreas:

- om du skulle kunna säga något till ditt 20-åriga jag, vad skulle du säga?

1. När du går i skolan, satsa på studierna! Gå in för det!

2. Se till att vila! Va ledig och ta hand om dig själv!

3. Fortsätt följa dina drömmar

4. 10 år går jävligt fort, passa på att ha kul

Åh så jävla torra tips! Hade jag träffat mitt 20-åriga jag när jag är 30 så hade jag typ gett tips som:

- Emma! Att ha håriga ben är det ingen som bryr sig om! Sluta tänk och tro om vad andra tycker, även håriga armhålor kommer vara inne 2023!!

- du din fjant! Sluta äta chips och rör på dig! 

- klia dig inte i armhålan och en stund efter bita på naglarna...

- se dig om! Styrk dig själv genom att våga utmana dig att göra mer! 

- unna dig själv att vara ledig! I sinne och kropp! Skäm bort dig och ät choklad!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR