Ny vecka

Jahopp, då är det måndag igen! Undrar vad denna vecka kommer att bjuda på ;)

Jag vet att jag jobbar onsdag och fredag, men annars är jag leeediig!! :D

Jag ska också berätta för er om min helg! (Bilder kommer framöver)

I fredags var det full rulle med personalfest, ridning och massa maaat! Detta var med mitt gamla jobb, då det var elektrike!, snickaren, rörmokaren, min chef, chefsassistent, kontorspersonalen och några av mina vaktmästar-kollegor! Det tråkiga var att bästa kontoristen ligger med bruten fot efter hen trampade snett på kontoret(!) men sänder en varm tanke till hen! Efter vi ätit två kilo potatissallad så blev det efterrätt; CheeeesKaka(läs med småländsk dialekt!) efter fyra kilo CheeeesKaka åkte vi hemåt :)

Lördagen bestod av promenad, GoKart och lysningskaffe!
Guuu, så jag längtat efter att köra GoKart! Och så när jag väl sitter där var jag så jäkla feg och tyckte det var jätte läskigt! Haha, det var nog fel på gokarten, eller banan kanske!! Andreas vann såklart överlägset över oss alla! Min kära kompis som precis kommit hem från Indien följde med!!! Åh hen körde som en galning!! Brorsan och min kompis sällskap körde också som dårar, så jag kom nog sist... Revange!!!!!

Vi åkte sedan till vackra Östergötland, min hemort Ydre!!! Åhhhh, nostalgi, barndomsminnen och en liten tår!! Vi åkte till granngården till den gård min bror och jag växte upp på. Där hölls det fullt hus(öppet hus) med fika, hamburgare och björkdragning. Gratta det blivande brudparet, hälsa på alla gamla och nya. Det var utmärkt trevligt och jag är lagom avundsjuk...

Helgen avslutades med naturens anda flåsandes i nacken. En vandring på ca 5 km vid vackra Vättern. Såklart vi måste öva kära mor och far på att äta torrmat! Det gick utmärkt och förra årets fjällvandringsminnen kom upp till ytan, kunde inte fatta att vi åt tre påsar torrmat om dagen; URK!!

Det har varit en underbar helg!! Trevligaste på länge!
Tacka alla fina för detta och hoppas att ni vill dra en björk för mig när det är dags!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR