Jag. Kissar. På. Mig!

Åh, nu är det sista avsnittet på säsong 3 pretty little liars!!!

Jag kissar i byxan så spännande!

Åh sen blir det första avsnittet på säsong 4 :D


Anonym

Din förra blogg som du hade.
Hur många följde och läste den?

Hur många följer och läser den här bloggen?


Svar: Varför undrar du?
Emmagalen

Anonym

Undrar bara :)
Själv följde jag din gamla och följer även den nya

Men vill du inte svara på min föregående frågan så behöver du inte ;)

Svar: Denna blogg mellan 50-600 :) förra bloggen mellan 20-3000
Emmagalen

Anonym

Tack för svaret! :)
Det är en sak som jag inte förstår och det är att på din nuvarande blogg så är det mellan 50-600

Menar du då för varje dag?
Alltså jag menar att det lägsta som någon har varit inne och läst den under dagen är 50 personer
Och som mesta 600 personer på en dag.

Eller hur menar du?

Svar: Olika per dag. Ibland 50 (som minst) och som mest runt 600. Har iof haft 2000 st här med nån gång. Det är som sagt väldigt olika från dag till dag. (Detta är alltså unika besökare inte sidvisningar)
Emmagalen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR