Insidan/utsidan

 INSIDAN

Vad anser du vara din bästa egenskap?
Kan sjunga lilla snigel med stängd mun
 
Vad tror du andra tycker är din bästa egenskap?
Att jag är galen som min hund

 

 

Vilken är din sämsta egenskap?
En överdriven mensvärk och en överarbetande hjärna

 

 

Finns det något du ångrar att du gjort/sagt?
NEJ. JAG FÖRTRÄNGER.
 
Vad tycker du folk borde bli bättre på?
Att lyda mig
 
Finns det något du tycker att DU borde bli bättre på?
Koka ris!!  
 
Tror du på karma?
Som de säger; it will bite you in thaa Arsle!!

 

UTSIDAN

 

Är du nöjd med din nuvarande vikt?
Vikt hit & vikt dit! Lägg inte sån jävla vikt vid vikten!

 

 

Om inte, skulle du vilja gå upp eller ned i vikt?
Här får ni en roligt gåta att lösa; vad blir blötare och blötare ju mer den torkar!???
 
Den som svarar rätt skickar jag en kaka till på posten!

 

 

När tycker du själv att du är snyggast, med eller utan smink?
utan - orkar aldrig sminka mig längre...

 

 

Hur många timmar om dagen spenderar du framför spegeln?
Flera timmar! Bestående av att titta på mig själv, framföra monologer och sjunga musikaler.
 
 
Anser du dig själv ha bra eller dåligt självförtroende? Motivera
Ni skulle bara se mig framföra en hel musikal framför hallspegel!! Ojojoj
 
Vilken del av din kropp tycker du är finast?
Mina gropiga innelår

 

 

Vilken del av din kropp tror du andra tycker är finast?
Min randiga buk

 

 

Tack för att ni antecknade!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR